Conditie opbouwen touwtje springen haal je doelen!

conditie opbouwen touwtje springen

Je conditie opbouwen is vaak nog een hele opgave. Maar wat nou als je conditie opbouwen op een veel leukere manier kan? Namelijk conditie opbouwen touwtje springen. Je kan zelf je doelen stellen waardoor het dus eenvoudig is om je conditie beetje bij beetje op te bouwen. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je de eerste dag  tien keer springt en de andere dag juist nog vijf keer meer. Je kan het zo gek niet bedenken. Je kan er tussendoor ook andere oefeningen  doen. Zo houd je de variatie erin en blijft het uiteindelijk ook leuk. Met de juiste mindset kom je vaak al een heel eind. 

conditie opbouwen touwtje springen

Stap voor stap

Conditie opbouwen touwtje springen is uiteraard niet alleen door touwtje springen. Een gezonde voeding heeft hier ook baat bij. Je hoeft echt niet aan de groente stengels, maar slechte eetgewoonten zorgen dat je conditie gewoon een stuk minder is. Je kan zoveel lekkere en gezonde gerechten vinden om je lichaam de boost te geven voor een betere conditie. Trainen zou wel altijd een optie zijn. Je kan ook hardlopen. Je kan dan beginnen met een kilometer, dan met twee en dan steeds meer opbouwen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *